torsdag 3. november 2011

På Quiltelaup og Sun-Ray Ribbing

Har sydd AnnAKa sin veske På quiltelaup. Jeg trengte en jobbveske så da falt valget på denne fordi den er så romslig og grei. Har sydd en slik veske fra før, men den begynte å bli så slitt og stygg.
Fra siden. Kjøpte stoffene på NQF sitt årsmøte.
Vakker perlemorknapp. Den sprettet jeg fra den andre vesken. Gjenbruk ;-)
I natt skal jeg på nattevakt og slik ser min veske ut. Smågodis, strikking og vannflaske (det kommer en Colaflaske også ned i der og litt mat)
Nærmere kikk på strikketøyet. Har begynt på min julegenser. Håper at jeg skal få den ferdig til jul....men har min tvil for det er mye ribbstrikk. Genseren er fra boken A stitch in time og heter Sun-Ray Ribbing.

3 kommentarer:

  1. Fin den ble :) Du er så fliiiink!!!!!

    SvarSlett
  2. For en flott Quiltelaupveske! Nå er du vel godt igang med nattevakta. Kos deg og riktig god helg!

    SvarSlett
  3. WOW, denne ble kjempefin. Lekre stoffer du har valgt. Veska er romslig og god og det betyr at vi kan drasse med oss enda mer på tur :-)

    SvarSlett