søndag 9. oktober 2011

A stitch in time

For noen uker siden var jeg på strikkekafe og da hadde en dame med seg en skikkelig herlig bok. Jeg ble helt betatt, bare måtte ha den. Snille kjærestemannen min fant billigste nettbutikk som førte den og vips var den bestilt.
Inni denne boken er det masse fine oppskrifter. Jeg elsker gamle ting og klær (tror kjærestemannen min er litt fortvilet av og til). Uansett denne røde genseren har jeg tenkt å strikke. Planen er å strikke den i Duett og å bli ferdig til julaften ;-)

I boka er det først bilde av den gamle versjonen og av oppskriften, så kommer den nye, med nytt bilde og oppskrift. Det er så morsomt å se forskjellen på bildene. Jeg bare digger denne boka. Hverdagslykke er å kikke på bildene og drømme seg bort til årene 1935 til 1937....hihi...

1 kommentar: