søndag 14. februar 2010

Valentin og morsdag!

Siden det er morsdag og valentinsdag i ett så tenkte jeg at jeg skulle fortelle de nærmeste hvor glad jeg er i dem og hva jeg setter pris på hos dem.


Mamma: Du er alltid på plass når jeg trenger hjelp til å låne bil eller kakeoppskrift. Lytter og hjelper meg i hverdagen.

Pappa: Om jeg lurer på noe om bilen eller huset så ringer jeg til deg. Har alltid en hjelpende hånd "klar".

Min eldste sønn: Du har en genuin interesse i dyr og matlaging. Du passer på de små, fiskene og Sivertlille.

Min yngste sønn: Du er spilloppmakeren blandt oss og setter rettferdighet høyt. Du er nesten bestandig klar for å sitte på fanget mitt.

Kjæresten: Jeg elsker at du elsker meg for den jeg er og at du oppfordrer meg til å gjøre de tingene jeg setter pris på.

Eldste bonusbarn: Du er flink å fortelle at det var godt når jeg eller din pappa har laget mat.

Mellomste bonusbarn: Du er så mild og fin når du kommer å vil spille brettspill med meg.

Yngste bonusbarn: Du er en gladgutt og har dine egne meninger.
Sivertlille: Du er alltid klar for lek og gøy.

Søte bonusvovven: Er alltid klar for kos.
Oslovenninnen min: Når det går trått med sying eller andre ting så ringer jeg deg, du har alltid tid til å høre hva jeg har å si.
Tromsøvenninnen min: Du er alltid klar for et kafebesøk og du tar meg gjerne med på øyhopping.
Harstadvenninnen min: Du har alltid kloke råd.

Er sååå glad i dere alle sammen!

For ordens skyld så har jeg mange andre som jeg ikke har nevnt her, familie, pappa sin kjæreste, håndarbeidsvenner, studentvenner osv... Bare for å ha sagt det så er jeg glad i dere og setter jeg utrolig stor pris på dere også!

Håper dere nyter restene av det som er igjen av denne kjærlighets- og morsdagen. Det skal jeg gjøre!

1 kommentar:

  1. Så koselig :) Håper alle dine har fått sett dette :) Og jeg håper du snart finner kamera kabelen eller hva det var du har mistet/forlagt ;) *klems*

    SvarSlett