tirsdag 8. september 2009

Bursdagsfeiring i år også

Dagen før min bursdag fikk jeg disse rosene hos min kjæreste og hans barn. Ennå står de flott på mitt bord.

Fra min venninne fikk jeg denne flotte pakken. Hun har virkelig lagt flid i presangen. Kortet var veldig fint, jeg er nemlig hundeelsker og hun katteelsker. Så hos akkurat meg så vinner vovven.

Inni pakkesangen var det stoff, stoff og atter stoff.

Jeg hadde ønsket meg støvler hos guttene og det fikk jeg! Herlig kort som de hadde tegnet.

På kanten av støvlene er det en Rosa sløyfe. Rosa sløyfe kjemper jo i mot brystkreft. Så jeg håper at den organisasjonen fikk litt av det disse støvlene kostet.

Hos min kjære og guttene fikk jeg disse glassene og et gavekort. I tradisjon tro har jeg kjøpt Nemi boken for gavekortet. Men jeg må si at jeg setter virkelig pris på ting som de har laget selv!
Ellers fikk jeg lampe, penger og klær. Jeg har hatt en flott bursdag! 1000 takk til alle sammen for at dere kom å feiret dagen med meg og for alle gavene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar