onsdag 17. desember 2008

Nå kan julen bare komme





Da er vi ganske så klar for julen. Vi har ryddet litt rundt omkring og da fant vi dette gamle Knoll og Tott bladet. Det er min pappa som har fått det hos julenissen. Guttene har lest i det med ærefrykt i øynene. Dette bladet kom jo ut før mammaen deres var født, tror ikke jeg var påtenkt engang..... ;-)




Sølvtøyet er endelig pusset, ikke at det er så nøye altså. (Men det var så svart) Denne sutten har den minste av guttaboys brukt flittig også ble den forsølvet etter bruk. Gave til hans dåp. Han kikker stadig vekk på den å lurer på om det er hans sutt som er inni?


Jule kortene er også begynt å komme i hus. Dette har jeg fått hos minstemann. Koselig å få kort og jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har skrevet noen kort i år....







1 kommentar:

  1. Jeg likte den smokken :-)
    jeg har sett forsølvete sko før , men ikke smokker :-)
    En kjempegod ide :-)

    SvarSlett