lørdag 24. mars 2012

Jatta....

Sånn ser det ut på vårt bad, en vakker hverdag i mars.... Votter, refleksvester, skjerf, håndduker og en duk (!) i skjønn forening. Duken er det eneste som jeg har rotet utover, det står jeg ved og når jeg får beskjed om å legge på plass mine ting, ja så gjør jeg det ;-)
Men visse andre, det vil si 5 stykk småe tasser kjenner aldri igjen sin egen vott eller sin hals. De kan bruke lang tid til å stå å diskutere med de andre 4 tassene om hvem sin vott det er eller så kommer det en setning fra en viss liten tass "du lånte vottene hos meg så da må du legge dem på plass". De elsker å diskutere, ja de bruker lang tid på å finne ut hvem sin vott det er og å triumfere at det derre var ikke min vott! Tenk om de hadde brukt tiden på å legge på plass klærne, men det er vel en form for prinsippsak?
Jatta vi bor sammen med noen "søte" små som tilhører diskusjonsgenerasjonen.
Som jeg lengter etter vår, fordi vår betyr mindre klær...... Gjett hvem som har et vaskerom som er stappefullt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar