fredag 7. oktober 2011

I sorg og glede

For under en måned siden stod vi foran presten og lovte å holde sammen i gode og i onde dager. Hvem kunne da vite at de mørke dagene skulle komme så fort?
Men av og til går sorg og glede hånd i hånd. Kort tid etter bryllupet mistet jeg min mamma.
Og vi stod foran den samme presten og skulle ta farvel med mammen min. Det var en tung tid og kommer til å bli en tungt framover. Heldigvis har jeg en fantastisk mann, barn, familie, venner og kollegaer som har støttet meg. Det er fantastisk som mange gode hjerter jeg har rundt meg, jeg er søkkanes glad i dere alle!
For å få tankene mine over på noe annet ringte jeg til en god venninne og spurte om hennes snuppe trengte noe strikket? Heldigvis gjorde hun det. Snuppa ønsket seg leggvarmere og pulsvarmere, og de måtte være rosa :-) De er strikket i BabySilk og Faerytale. Mønsteret på leggvarmere er tilpasset eget hode ut ifra boken STRIKK sokker og pulsvarmere er strikket fra Drops sine oppskrifter, link-------> http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=86&d_id=2&lang=no

Ha en strålende helg alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Sender dæ og dine varme tanka!
    Alt ordne sæ! Nokka tar bare litt lengre tid.

    SvarSlett
  2. Stor klem til dæ!

    Og leggisan blei jo fin :)

    SvarSlett