mandag 17. oktober 2011

Cottage Charm

Jeg har meldt meg på BOM. BOM er Block Of the Month, man melder seg på et prosjekt/mønster som man liker også får man en pakke en gang i måneden. Jeg trodde at man fikk mønster og stoff en gang i måneden. Så jeg ble litt skuffet når jeg hørte at man fikk alle stoffene og et mønster i første pakke. Men jeg forstår nok at det er greiest å gjøre det slik og sikkert mest praktisk for meg også. Med tanke på vasking og om man vil bytte ut noen stoffer så vet man hva man trenger av stoff. Så jeg kastet meg på dette med liv og lyst.
Jeg har altså fått første pakke i dag.....endelig er jeg også med på en BOM.
BOMen har jeg kjøpt hos Quiltegården.
Her er innlegget hvor du kan se bilde av ferdig BOM
Jeg gleder meg til å ta fatt på dette prosjektet. Har en venninne som meldte seg på dette i vår og nå kan vi sam-sy, ekstra koselig!

3 kommentarer:

  1. Så kjekt.
    Flott BOM, fine stoff òg.
    Veldig kjekt å kunne "samsy" :-)

    SvarSlett
  2. Klar for sying i helga, eller? Stoffene er vasket og klar :-)

    SvarSlett