tirsdag 1. februar 2011

Min gode venninne.....

....hun hadde 40 års dag for litt siden. Å runde 40 det gjør man bare en gang i livet og når man i tillegg er noen man setter veldig stor pris på, så synes jeg det var på sin plass å gi henne et teppe.


Jeg har sydd på dette teppet i over et år. Selvsagt har jeg hatt opphold og stelt med andre prosjekter inni mellom...mange andre prosjekter. Ja som faktisk ikke er helt ferdig de heller.... Vel vel nok om mine UFOer.

Mønsteret har jeg kjøpt på Kathrines Quiltestue. Det heter Over the river and through the woods og kommer fra Crab.apple Hill. Jeg har laget det litt større og bare laget 2 rader med flying geese, det skulle egentlig være rundt hele teppet. Og den blåe kanten rundt hele teppet har jeg lagt til.

7 kommentarer:

  1. Oj, så nydelig - Heldige venninne, en fantastisk gave å få!

    SvarSlett
  2. Det va rett og slett vakkert!!
    Måtte beundre det i bursdagen ;)

    SvarSlett
  3. Enig med Marita - fantastisk flott å gi bort en slik gave. Teppet er rett og slett nydelig! Venninnen din er heldig som har deg!

    SvarSlett
  4. Et nydelig teppe, og en kjempeflott gave. :-)

    SvarSlett
  5. Ble helt betatt,tenk å være så heldig å få det flotte teppet.

    SvarSlett
  6. Nydeleg teppe, til ei heldig venninne.
    Flott gåve.

    SvarSlett
  7. Kjempeflott teppe, din venninne er virkelig heldig!!!

    SvarSlett