søndag 7. februar 2010

Råsa muffins

Jeg og Sivert har vært ute å lekt i snøen i dag. Han ble overlykkelig når han plutselig fant den ubevoktede votten min. O' store vottelykke! Den lykken vare desverre for hans del ikke så lenge.

Her har vi byttet ut votten min mot en ball.... Og som alle ser så er han forbauset og littebitt ulykkelig her fordi han har mistet ballen i snøen. Ja, ja vi finner vel den til våren? Deilig var det uansett å være ute.

I ettermiddag kom guttaboys hit. De ble glad når de fikk lov å lage muffins (mon tro hvor lenge de kommer til å være glad for å lage mat/kaker til sin mor??? Lenge håper jeg). Så det har vært en fin fin søndag.
Har sydd litt også....håper at dere får se resultatet i morgen.



2 kommentarer:

  1. Utrolig herlig å lese om voffer!
    Savner mine noe helt fryktelig og gleder meg til den dagen jeg kan ha hund igjen. I mellomtiden får jeg kose meg med bl.a dine hundeberetninger!

    SvarSlett
  2. Har også en firbent tur kompis som liker å leke med ball, pinner, sne klumper osv... det er lykke! For min del er det supert å ha en tur kompis som er glad for å være ute uansett vær, og som også liker å ligge ved siden av god stolen inne mens jeg strikker ;)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett