lørdag 9. mai 2009

Rustne hus og Sivert

Min mamma hadde burdag her om dagen. Hun fikk denne duken hos meg. Hun hadde selv sydd lukkekanten og ante ikke at den var til henne. Mønsteret et av Vera og stoffene har jeg kjøpt på Stoff og ide, på Storsteinnes. I følge mønsteret så skulle det ha vært tegnet vinduer på husene, men jeg synes den ble enkel og fin uten.

Sivert lille har fått eget teppe. Dette blir hans sofateppe. Jeg har lyst at han skal være i sofaen av og til, så jeg lurte en stund på hvordan jeg skulle løse det, om det skulle være en kommando eller å klappe på sofaen. Men alle disse mulighetene synes jeg ble litt usikre, plutselig så sitter man å klapper på sofaen og snakker så kommer en stor labbis opp i sofaen.... Han har skjønt poenget allerede, for han kommer når jeg henter det fram.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar