tirsdag 6. januar 2009

Et lite utvalg

Jeg er litt treg med oppdatering, jeg er nemlig en lesehest for tiden. Vi skal ha eksamen i sykdomsslære nå på nyåret så jeg bruker mye tid til lesing. Uansett jeg fikk julegaver i år også, har kanskje vært snill pike? For hos min kjæreste fikk jeg på morgenen smykke og øredobber, hjerter selvsagt. Også fikk jeg den nyeste lydboken av Liza Marklund og et abonnement på Nemi. Denne mannen vet hva jeg liker...mange susser til han. Hos min beste venninne fikk jeg dette, ferdigspolte trådsneller, mønster og mange stoffer fra USA. Suss til deg også...


Fra venner/slekt fikk jeg denne boka av Lise Bergene. Veldig bra! Ellers har jeg fått gavekort på Husfliden hos mine sønner og en venninne, det er selvsagt brukt opp....plystre.... Andre gaver som ikke er hobbyrelatert er blodtrykksmåler, gavekort på musikk, parfyme og klær er bare et lite utvalg av det jeg fikk til jul.

Sist men ikke minst, gaver fra guttaboys. Bortsett fra gavekortet så fikk jeg disse tingene. De er så søte og vet å varme sin mors hjerte......mange susser til de to.

Men nå skal jeg se på fruene også kommer jeg tilbake med oppdatering hvordan jeg hadde det på Odda i julen og hva jeg gav til mine kjære til jul.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar